2011-06-14 | 00:02:30

det finns stunder då det känns ensamt

jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här



Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt



Säg, är det långa nätters fara att se det man vill se och var den man
vill vara och någon att ty sig till när långa nätter inte blir som man vill



Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig




Nu tror du säkert att jag hoppas
på nåt som aldrig ska bli av
men jag har aldrig lyssnat när du lovat
aldrig ställt några krav




Ikväll är en sådan där kväll då jag lyssnar på Melissa Horn. Tar in varje textrad, varje ord. Känner hur allt stämmer så bra. Blir nästan arg. Arg på Melissa Horn för att hennes ord träffar så rätt. All denna beslutsångest jag lider av kommer ikapp mig. Borde få piller utskrivna, för så här kan jag inte fortsätta.

1 Kommentarer
Mikalellinor:

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-10-27 | 12:14:19
URL: http://mikalellinor.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: