2011-12-02 | 00:03:00

när man inte vill sova...

sitter man och skriver ner sådant där onödigt babbel:


jag skulle aldrig använda uttrycket "det är en dag imorgon också" som ursäkt för att gå hem tidigt. Nej, det kanske inte är en dag imorgon, lika bra att köra fullt ut...

jag äter fortfarande inte frukost, men i tisdags gjorde jag det för första gången på alldeles för länge

mitt minne har försämrats markant de senaste fyra månaderna

jag längtar oerhört mycket tills det här året tar slut. Vill bara ha en nystart nu.

när jag tänker på Emelie och Jenna börjar jag garva tyst för mig själv. Dom där människorna får mig alltid att skratta

idag blev jag med gymkort, hejdå mjuka kropp

jag har börjat tänka på mig själv och insett att jag måste respektera och älska mig själv innan någon annan kan göra det (innan jag kan förstå att någon annan kan göra det)

i tisdags morse mötte jag en i min klass, som jag aldrig direkt pratat med tidigare, på vägen till skolan, vi promenerade i morgonmörket och pratade om det ena och det andra. Plötsligt pratade vi om hur fantastiskt det är att ha förmågan att kunna bli förälskad. Hon är 32 år och har barn, jag är 19 år. Men tusan vad fantastiskt det kändes att prata ut med någon man inte känner.


1 Kommentarer
Emelie:

hehehhe (a) vi är rätt så kul jag och jenna ibland alltså, du med för den delen. <3

2011-12-02 | 17:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: