2011-04-24 | 11:17:05

nog


Jag insåg tidigt imorse, att det får vara nog nu. Jag har hållit fast vid något under en så lång tid att jag inte vet vad som händer längre. Jag har förnekat att jag känt något, sagt att jag inbillat mig i brist på sällskap, men jag har känt och jag har gråtit, jag har skrattat, jag har varit glad. Men man kommer till en punkt då det inte längre är bra för en själv att fortsätta hoppas eller vad det är man gör, det är inte bra att fortsätta förneka att man inte känner något när man i själva verket brister ut i gråt när man hör den där låten som man en gång älskade men nu är förstörd... Man kan inte känna något för någon som är rädd för känslor. Någon som är rädd att komma människor för nära. Någon som aldrig kommer känna något för en. Jag vet det, men det finns inget jag kan göra. Om två dagar var det fem månader sen jag träffade honom. Men jag vill inte låta det fortsätta såhär. Jag ska glömma att jag känner mig ensam, jag är lika ensam med honom ändå. Jag vill gå vidare och inse att jag mår bättre utan honom.  Idag raderar jag hans nummer. Det värsta är att jag är så fruktansvärt svag...
1 Kommentarer
Lisa:

felicia <3

2011-04-24 | 12:41:21
URL: http://lully.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: