2011-09-05 | 17:50:52

suavemente

Idag hade jag en föreläsning ute på Universitetet klockan åtta, var supertaggad men vad gör man? Jo försover sig och vaknar en kvart innan tunnelbanan ska gå, slängde på smink och hoppade i kläderna. Men hann ändå! Har försovit mig typ tre gånger i mitt liv så det var ju typiskt att det blev just idag. Föreläsningen slutade vid tio och efter det var det grupparbete i nån timme. Gillar verkligen den grupp jag hamnat i! Känns bra med skolan nu. Sen kom mamma in till stan, tittade på min och pappas nya lägenhet och så åt vi på Gunnarsons (hade ju inte ätit nåt på hela dagen). Blev en räkmacka för min del, asgott. Nu ska jag fortsätta plugga sedan ska jag och papi ut och springa. Woop!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: