2011-09-26 | 23:13:13

rubriklös

Hej alla små kycklingar! Precis som jag tar nya tag med mitt liv ska jag ta nya tag med bloggen. Jag är en otroligt lat männsika som bara gör saker när jag tycker att det passar mig eller när jag verkligen måste (vi snackar SISTA sekund), därför har jag svårt att ägna mig åt sådant jag egentligen tycker är kul. Men, det ska det bli ändring på. Jag har bestämt mig för att ägna en timme åt dagen åt att göra sådant jag bara tycker om, tillexempel skriva och fota. Och även upptäcka nya saker jag tycker om (jag har nämligen inte en aning om vad jag tycker om och det är ju rätt sjukt). Kan tyckas vara en konstig grej, sådant man tycker om borde man ju göra självmant, men inte jag inte. Det här kan nog bli bra ändå.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: