2011-09-02 | 21:33:03

jag har tråkigt, okej

Har snott en lista härifrån


SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2011!
Del 1
Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? Hmm..Jag jobbade på donken, det var nytt! Haha.
Vilka länder besökte du? Turkiet.
Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? Ayia Napa såklart.

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? 5 augusti
Största misstaget? Att jag slösade två månader på donken.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Var småsjuk från och till hela juni

Bästa köpet? En svart klänning fråm H&M som jag använde en vecka i sträck...
Sommarens väder? Känns som jag mest var inomhus när det var riktigt sommarväder, fick bara uppleva lite småvärme...
Vad spenderade du mest pengar på? Mat

Gjorde någonting dig riktigt glad? Att mamma tog med mig till Turkiet
Sommarens låt? Fest hos mange, hahaha
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Det var från och till, förra sommaren var jag sjukt ledsen ett tag men den här sommaren gick upp och ned...var mest deppig över jobbet och människor

Del 2
Vad önskar du att du gjort mer? Badat, solat, njutit
Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat haha. Suttit inne
Hur tillbringade du midsommarafton? På ett berg med fyra fina människor

Sommarens favoritprogram på tv? Tittade knappt på tv
Böcker du läst den här sommaren? Hundraåringen, en massa självbiografier..
Största musikaliska upptäckten denna sommar? Har väl inte direkt upptäckt något nytt

Något du önskade och fick? En resa och ett jobb
Något du önskade dig men inte fick? Haha..nä
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern? Jag vaknade upp med en massa andra människor i min lägenhet (dagen efter studenten) och tittade sedan på Sophies student och åkte flak (igen)


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Om jag tagit vara mer på mina lediga dagar, javisst
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011? Donken! Haha nä men hade typ samma kläder varje dag, inte en jävel som såg mig ändå
Sommarens hetaste? Hööh, hemlis
Sommarens bästa tillfälle? Ärligt talat var kvällen med promenaden och utsikten från Hammarbybacken det finaste ögonblicket på hela sommaren

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: