2011-09-28 | 21:40:07

fii fan

Jag är inte en männsika som hatar saker. Jag kan gå omkring och vara bitter, javisst, men jag försöker tänka se allt från den ljusa sidan. Men det finns en sak jag avskyr. Människor som byter ut varandra. Folk som byter ut sina vänner. Jag har blivit utbytt mot en annan tjej av killar och visst det kan jag leva med. Han var uppenbarligen ett svin. Men människor som byter en vän man delat saker med, berättat saker som tynger en, det är fan inte okej. Vi människor har börjat byta ut varandra som man byter ut mobiler. När man tröttnat tar man en annan. Jag överanvänder uttrycket "vem fan gör så?" (har blivit min mest sagda mening de senaste veckorna) men den passar så bra till hur människor beter sig. Vi klampar omkring på varandras känslor, lovar saker vi inte håller som om att det var det mest naturliga i hela världen. Jag avskyr det. Det finns en anledning till att jag har det här uttrycket på min vägg:

2 Kommentarer
Lisa:

word! och: "nya vänner är som nya skor. man går bäst med de gamla."

2011-09-29 | 15:35:07
URL: http://lully.blogg.se/
Anonym:

sant! jag har tänkt exakt på det du skrivit, och det är tyvärr lite så



förövrigt: vilken himla fin och bra blogg!

2011-10-01 | 10:15:27
URL: http://summerfreckles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: