2011-09-23 | 11:20:45

blir blind när alla lampor lyser



Tjenare! Fina bilder jag har att bjussa på denna fredag förmiddag. Tänkte mest visa världens mysigaste tröja som jag gärna skulle mysa runt i varje dag, om det inte vore för att folk skulle tro att det var nåt fel på mig. Finns på Åhléns och även i färgerna röd och svart. Ska kanske införskaffa mig en röd också. Sedan ett gäng enkla silverringar från H&M för 40 spänn som jag var tvungen att ha. Enkla silverringar är superfint. Nu sitter jag här och undrar när jag ska åka till skolan egentligen. Det har uppstått ett problem med rapporten vi ska lämna in idag så jag väntar bara på ifall jag ska skriva ut den eller vänta haha. Ikväll blir det Veronica Maggio på grönan, längtar!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: