2011-10-04 | 20:44:19

what could you possibly see in me

Tjena! Ligger i soffan och myser med mina hund bredvid, inväntar Desperate Housewives såklart. Det blev ingen bloggning i helgen som utlovat, men min kamera var på vift och ja... vi skyller på det. Har haft ett par fina dagar iallafall, långhelg för min del som tar slut imorgon, och då börjar min nya kurs; sociologi. Ska bli spännande. Har börjat älska måndagar förresten (vem gör det?), kanske mest för att jag haft två superbra måndagar i följd. Händer inte ofta.
Är ovanligt glad nuförtiden. Brukar vara smådeppig och butter, men nu går det mesta i rätt riktning. Kom på mig själv med att le stort för mig själv på tunnelbanan idag. Det gillar vi.
1 Kommentarer
olivia:

gud va glad jag blev av att lasa att du ar sa glad. hihihi.

2011-10-06 | 13:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: