2011-10-11 | 18:55:39

The last train's gone, we walk through the night


fashiontoast

Tjena! Kom hem från skolan för ett tag sedan och har precis fått i mig lite mat. Hade en föreläsning på fyra timmar och det är inte att leka med...den sista timmen börjar man undra vad man ens gör där.
Är "ledig" nu i två dagar, ska ägna dem åt att plugga och jogga lite. Ska möta upp Saida i Solna senare ikväll efter att hon jobbat (ja vem åker tunnelbana dit själv för att sedan åka tillbaka? Jag för jag älskar att åka tunnelbana själv haha). Tills dess har jag nada att göra. Soffan ser lockande ut...


Idag kom jag på att det bara är en vecka kvar tills min vän Olivia (ollibollen låter bättre) flyr Sverige och ska resa runt i Asien i tre månader. Har inte riktigt fattat det ännu. Ska ägna ett inlägg om henne i dagarna, som ett litet hej då. Och så blir det farväl-fest på fredag hos henne. Blir kuuul!
1 Kommentarer
Ollibollen:

Gulllleeerraaa. Jag har inte riktigt fattat det heller sjalv. Varken resan eller hejdaferren! <3

2011-10-13 | 12:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: