2011-10-07 | 17:30:02

fredag

Hörde jag någon säga fredag? Så skönt med helg! Egentligen har jag ju inte haft så mycket att göra i skolan denna vecka, men när man vet att det är helg kan man med gott samvete ligga kvar i sängen eller slappa i soffan en hel dag. Känner på mig att denna helg kommer gå alldeles för fort bara... Ska skärpa mig med bloggningen också. Dra ut tummen ur röven liksom. Sluta vara så lat. Har hamnat i nån slags latkoma, det tar minst fem timmar för mig att känna mig vaken, sedan går jag mest omkring och är trött och seg. Vet inte om det är nån period jag hamnat i, om det är för att jag inte tränar eller för att jag äter dåligt? Haha. Hoppas det går över bara. Nog inte så bra att leva på energidricka för länge hehe...
Ikväll ska jag på bio med lison, ska bli great! Ska för tredje gången denna vecka köpa seven elevengodis. Kan inte sluta tänka på det. Hörs sen.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: