2011-11-30 | 19:23:57

zara lookbook


bild
Kom över denna bild på Thereses blogg, blev blixtförälskad i den blommiga klänningen, långkjolen och byxorna längst ned till vänster.

Har umgåtts med min mama idag efter skolan. Vi köpte lite julklappar till mig (vet alltid vad jag ska få, bara låtsas vara förvånad haha...) Hittade även ett par grymt snygga byxor till mig själv, ska visa sen! Känns som att jag behöver uppdatera min garderob, har inte shoppat sedan början på oktober säkert... är ute efter en ny jacka, skor, väska, tröjor...ja det mesta. Haha. Imorgon bitti ska jag bli med gymkort (ja faktiskt, om jag inte vaknar upp med en ny sjukdom), kolla lite affärer och sedan skriva på min hemtenta i psykologi. Blir nog great. Har lite godis till ikväll (lillördag) så ska mysa ner i soffan snart.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: