2011-11-20 | 20:19:48

Where Have You Been



så snygg, här. Imorgon släpps hennes nya album. Gillar den här låten so far!

Har redovisning imorgon. Har aldrig varit så otaggad på att stå inför människor och prata och visa mig. Men bara att få det över fort. Gå in i en roll. Tiden har gått så jäkla långsamt idag. Vet inte varför jag klagar egentligen. Min största rädsla just nu är nätter. Jag vill inte att det ska bli natt. Släckta lampor, mörker, alldeles ensam. Det är bara då tankarna kan nå mig. Just nu lyckas jag blockera dem genom att lyssna på musik, plugga och spela angry birds (måste ha spelat totalt 5 timmar igår...). Jag vill inte. Är rädd att jag inte kommer kunna somna. Ska hitta nåt att roa mig med nu tills Pan Am börjar. Längtar tills det blir helg igen. Behöver en lyckad helg, behöver få vara glad och bara dansa och glömma... hoppas jag kan dra med någon stackare ut med mig haha...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: