2011-11-14 | 19:40:23

måndag

Slängde mig på soffan så fort jag kom hem från skolan. Som vanligt. Typ det enda jag gör och det enda jag orkar med nu för tiden. Övervägde länge ifall det var värt att stanna kvar i min varma säng under täcket. Men nej, man får en jäkla restuppgift om ens namnteckning inte står på det där jäkla pappret när dagen lider mot sitt slut. Inte värt. Ska titta på Modern family ett tag, sedan ta ett bad, skrubba lite, färga fransar och sånt där. Är tydligen ledig imorgon. Ska gå upp tidigt, ta en promenad, sola och sedan plugga hela dagen. Kanske får lite tid över att gå i lite affärer. Är i behov av mjukisar och myskläder i allmänhet. Eftersom att jag spenderar 85% av min tid i soffan och sängen. Kommer troligtvis inte bli ändring på den fronten på ett tag heller. Haha.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: