2011-11-10 | 22:11:01

beslut

För första gången i mitt liv har jag på egen hand fattat ett beslut. Ett beslut som kommer att ändra min vardag och mitt liv till viss del. Jag har inte gjort något av det här beslutet men jag vet att jag kommer göra det och jag längtar tills det är gjort. Kruxet med detta är att mina vänner och min syster som jag talat med detta om enbart är positiva och peppar mig, uppskattar det otroligt mycket. Men. Jag har inget som helst stöd av mina föräldrar. Förut har de alltid varit positiva till mina beslut (som ändå inte varit MINA helt och hållet), men nu när jag berättat om det här är de negativa, känner inget som helst stöd och får bara svar som "mm". Vad fan gör man då? De flesta hade kanske ändrat sig och följt sina föräldrars vilja. Men fan heller. Jag vet vad jag vill nu och det faktum att de inte stöttar mig får mig bara att vilja göra allt mot deras vilja. Det är mina beslut, mitt liv och det är jag som ska leva det. Stöd eller ej, jag kommer klara mig. Fred ut.
1 Kommentarer
Lisa:

Om man lyssnar på de som tvivlar på ens beslut så kommer man aldrig komma nånstans.

2011-11-11 | 18:56:40
URL: http://lully.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: