2011-05-26 | 22:33:13

torsdag

Tjenatjena! Den här dagen tycks aldrig ta slut, den har varit hur lång som helst! Började den 08.15 med min livs sista engelskalektion, likaså sista spanska och geografi. (hihi ett MVG i spanska gjorde mig lite glaad!) Känns helt sjukt konstigt men samtidigt så jäkla bra! Sen blev det en snabbis på stan, kom hem med skor till studente, och sedan vidare till jobbet. Det var sinnessjukt stressigt men tiden gick fort och det var lätt att komma in i allt. Kassan är dock fortfarande assvår haha...Börjar jobba på riktigt efter studenten men känns som att jag kommer glömma hur allt funkar på en gång...
Mötte Saida och Joel efter jobbet och hängde med Saida i Gullmars också. Börjar bli en vana men det är nice.

Nåväl, är helt fri från plugg, har tömt mitt skåp sånärsom på en bok och känner mig allmänt bekymmerslös. Den här helgen kommer bli grym! Ska ta ett stort glas cola (om nån ville veta), klappa lite på hunden, titta på tv och slutligen sova! Ha det!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: