2011-05-30 | 22:46:12

STUDENTEN

Imorgon är det dags. Dagen jag väntat på så länge. Är egentligen inte nervös, allt känns bara overkligt...ofattbart. Om några timmar är jag fri. Fri från allt detta. Det ska bli en lättnad men samtidigt är jag rädd. Livet börjar ju verkligen på riktigt imorgon. Jag har väntat så länge och nu när dagen äntligen är kommen vill jag bara pausa och stanna tiden just här och leva så som det är just nu. Men det går inte, en dag ska vi alla växa upp och på riktigt börja livet. Imorgon är det min tur. Det kommer bli den bästa dagen i mitt liv, men jag kan inte lova att jag inte kommer gråta. Det är så sjukt. Men morgondagen ska bli så jäkla bra! SK3 och Nacka gymnasium NU KÖÖÖÖÖÖR VI! Jag ler redan.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: