2011-05-09 | 16:24:43

nu flyter det på

Tjenna! Det var omöjligt att blogga under hela gårdagen, därför blev det tyst här ett tag.
Imorse hade jag religionsseminarie som faktiskt gick väldans bra! Och nu är jag precis hemkommen från en arbetsintervju på donken, även den gick bra! Det kändes jättebra när jag gick ut därifrån så håller tummarna nu. Det här med intervjuer blir bara lättare och lättare ju mer man gör det.
En annan bra som är helt sjukt grejt är att jag är ledig i fram tills måndag. Inga lektioner imorgon, endast en stadsvandring på onsdag men det räknas knappast som plugg att gå omkring i stan i solen och titta på hus. Sedan är det arbete hemma och ute som gäller. Fan vilken värd vecka. Kan inte sluta le, för allt känns så bra just nu.

Ska leta fram gladiatorsandalerna från förra sommaren, kanske börja laga mat så att den är klar tills papi kommer hem, och sen möta Saida. Sjukt nice. Vi höres.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: