2011-05-17 | 23:57:13

måndag

Pluggar, pluggar, pluggar, det är det enda jag gör. Då och då (hela tiden) slinker jag in på facebook bara för att kolla läget. Så ser livet ut just nu. Det hade gått så mycket fortare att plugga om jag inte var så tankspridd. Min hjärna har svårt för att fokusera och tycker bättre om att älta saker... idag tillsammans med en hejdundrande huvudvärk har den ältat på om och om igen, och jag har funnit mig själv stirrandes ut genom fönstret på absolut ingenting. Det här är så svårt...att låta bli att göra något man vill men inte kan göra. Jag vill inte vilja. Dumma hjärna. Imorgon blir det spanskaplugg inför talet på torsdag så här kommer det eka tomt.
Nu ska jag begrava mig under täcket, ännu mer tankspridd än innan. Arg, gråtfärdig, irriterad, lite glad...kan man känna så mycket på en gång?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: