2011-05-02 | 20:20:53

hej

Hej och hå! Det blev ett litet uppehåll! I fredags var det som sagt mösspåtagning och jag hade bästa kvällen med halva min klass på Nype, så kul att alla var samlade och bara körde järnet! I lördags blev det mys, middag och spel hos B med de närmsta, också lika trevligt med mycket skratt. Flyttade även i lördags, så det blev två timmars sömn natten från fredagen till lördagen, men jag var lika glad ändå... Nu är internet på plats och allt ska fungera som vanligt, lägenheten är dock kaos med kartonger överallt, men till helgen ska allt fixas. Saknar skogen lite, men bara lite...saknar syster mest... Nu ska jag snart gå och sola innan jag ska se på BB!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: