2011-05-14 | 20:33:13

finns det en så finns det flera.

Hej och hå. Igår var jag ute med Josse och Frida och hade grymt kul! Tyvärr möter man ibland människor man helst vill undvika och det var det som hände igår. Är fruktansvärt arg och irriterad. Kan inte fatta att jag lät en så störd människa få ta del av ett halvår av mitt liv och ta så mycket energi och tid från mig som han gjort. Jag vill ha en rejäl förklaring, men inget kommer att förändras ändå...är så sjukt förbannad. Och äcklad. Usch. Varför finns det bara idioter överallt?

Ska släppa det för stunden och hänga i soffan tills jag somnar. Adjöss.
1 Kommentarer
Josefine:

usch för alla idioter! men du kommer hitta någon bra, som är värd dig och din tid! <3

2011-05-15 | 15:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: