2011-05-24 | 23:22:30

Den här staden äger vi, den är till för oss och inga andra


via littleplastihorses

Tjingeling! Har pluggat en massa, därav min frånvaro. Har en bok kvar att läsa ut, sedan är plugget slut för gott! Jag kan inte fatta att jag precis om en vecka har tagit studenten och står och dansar röven av mig bland de människor jag spenderat tre år med och tycker så himla mycket om. Kan inte heller fatta att jag aldrig kommer se den största delen av dem efter den kvällen... Så himla sjukt. Usch, även om jag längtar så jag spricker vill jag inte tänka på det nu...

Imorgon har jag ingen skola, men ska på arbetsintroduktion på donken. Asnervös, känner mig inte särskilt lättlärd men får göra mitt bästa haha... Dagen börjas med en promenad med fina B och Saida, så dags att sova strax!
1 Kommentarer
Jonaselida:

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-06-27 | 21:43:53
URL: http://jonaselida.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: