2011-05-20 | 23:54:50

23.54

Tänkte skriva nåt sjukt intressant, sen kom jag på att det nog inte var så intressant.
Fixade ett MVG i geografi idag efter att ha pratat urbanisering och befolkningsutveckling i 50 minuter, solo med min lärare. Kände mig rätt så grym.
Har införskaffat lite färgglada kläder till min annars svarta garderob. Kan ju visa nån dag. Annars tänkte jag sova nu, är schleten och lider av rethosta som inte vill ge sig ens trots ett kilo tigerbalsam! Ska sola imorgon bitti, känner mig äckligt blek. Sedan strosa runt i lite affärer på jakt efter skor till studenten och klänning till slutskivan, fixa i mitt rum, plugga och sedan blir det myskväll hos Yrsa. Nu ska jag och min hosta sova. Tjing.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: