2011-03-16 | 19:33:04

paus

Det är okej att ha en dipp ibland.
Men, känner att jag måste ta en paus från bloggen nu. På riktigt.
Det är så mycket som ska hinnas med nu 3 veckor fram. Projektarbetet ska vara klart, projektrapporten likaså, 3 ytterligare uppsatser och arbeten, söka sommarjobb, arbeta, träna, plugga körkortsteori och köra, göra högskoleprov och söka högskoleutbildningar. Och däremellan försöka vara social och umgås med vänner, och det viktigaste av allt, leva. Vet inte hur jag ska ta mig igenom dessa veckor, men på något sätt ska det gå. Offrar mina helger och nätter. Ska klara det hursomhelst. Tänker att snart är det över, och vad tusan spelar detta för roll om några månader?
Ta hand om er!
1 Kommentarer
angelica:

DET KLARAR DU FINT FELICIA! <3

2011-03-18 | 07:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: