2011-03-03 | 11:09:36

ont

Jag var ett loppisfynd hon ville ha nått
Och jag blev använd en gång mest på skämt
(Fy fan vad skönt)
Var hennes tryffelhund
Åh jag borde förstått det men jag förstår det nu
Jag tänker aldrig mer bli 25 för

Nån slängde ut dig som en sommarkatt till slut
Som om det gjordes för din skull
Och du har någon ny att somna bredvid nu
Det är inte lätt att va så ung



Hade en askul kväll och natt igår, hamnade på Gaudi med bästa Matilda och Frida. Traskade hem med ett leende!
Idag mår jag dock förjävligt av både en och två anledningar.
Ibland är det bättre att inte veta nånting. Fan att det ska göra ont.

Skulle ju inte blogga men kan inte hålla fingrarna borta... Nu ska jag länsa kylskåpet.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: