2011-03-08 | 23:27:34

jag har kommit på

 

att jag vill – ha sommar nu
att jag har - ständig ångest
att min senaste kyss – var med någon jag inte känner
att jag lyssnar mycket på - skitmusik
att jag funderar på – livet efter studenten
att jag pratar – bara när jag känner för det
att jag inte gillar – potatis
att min första riktiga kyss – var med en klasskompis som jag ogillade starkt
att jag alla dar i veckan gillar – när jag äntligen får sova
att jag alltid kommer att – leva med beslutsångest
att jag är förälskad i – mig själv (haha)
att sist jag grät var – igår när jag bröt ihop av att jag hade för mycket att göra
att min mobiltelefon är – en jävla fet skithög
att när jag vaknar på morgonen – trycker jag direkt på snooze
att innan jag går och lägger mig – dricker jag alltid ett glas vatten
att idag har jag – pluggat för lite
att jag just nu tänker på – att jag inte vill vara ensam längre
att i kväll ska jag – sova
att i morgon kommer jag – faila på religionsprovet
att jag hoppas – att helgen blir lyckad
att jag verkligen vill – veta vad jag ska göra med mitt liv

 

snodd från en annan blogg! Hade tråkigt (vill inte sova)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: