2011-06-19 | 21:54:28

vad hände?


För ett år sedan hade jag så många drömmar. Det var USA direkt efter studenten, aupair, det var plugga i Australien, det var plugga och jobba i Barcelona, det var backpacka i Asien. Jag ville så mycket och vill allt fortfarande. Men det här är typiskt mig. Jag når aldrig mina mål. Jag vill så mycket, men jag gör aldrig något åt det. Klart att pengarna sätter käppar i hjulen, jag skulle aldrig kunna leva med att få en sådan resa av mina föräldrar (skulle aldrig få det heller), men om man vill någonting tillräckligt mycket ser man till att det händer. Jag skulle kunna ha sparat pengar varje månad. Det gjorde jag inte. Fan vad jag ångrar mig nu. Men det är inte för sent. Jag kan börja kämpa nu för det jag vill och tusan, nu ska jag det hända.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: