2011-06-14 | 22:21:51

rubriklös


Har jobbat hela dagen, först på the donk och sen direkt till barnen. Hann stanna till och köpa ett par gummistövlar, nöjd! Fick mat hos farmor och farfar efter det och nu sitter jag här hemma och shoppar haha. Kände mig lite nere så beställde ett armband och smink till mig själv...impuls..
Usch, jag är så sjukt seg hela tiden! Kan knappt ta mig upp ur sängen, att le är en ansträngning och vi ska inte ens tala om hur långsamt jag tar mig fram... Tror att det kan ha att göra med att jag inte tränar, men orkar inte åka ut till gymmet heller haha... Sedan äter jag hemskt dåligt och sover ingenting. Dålig livsstil. Men det ska bli ändring på det. Ska sluta med all läsk, all alkohol (fram till p&L heheee, och midsommar är ett undantag...), godis, skräpmat. Ska försöka äta frukost, mer grönt, mer varierat helt enkelt.. Och träningen ska jag verkligen ta tag i. Innan den här veckan är slut ska jag ha varit på gymmet en gång och joggat en gång. Ska ta en titt i träningsmotivationsmappen, kanske kan få mig att lyfta på arslet...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: