2011-06-18 | 23:24:53

och fast jag bara vill glömma, så handlar alla mina låtar om dig


Försöker skriva nånting vettigt. Ville skriva nån fin text. Eller nån ful. Bara nånting. Men allting blir bara skit. Allt blir samma sak. Jag har skrivit allt förut, allt känns bara onödigt. Jag kan inte skriva längre. Tror jag. Trodde inte att jag kunde gråta heller. Men det kunde jag. Tänkte på dig och då kunde jag gråta. Det värsta är att så fort jag tänker på dig kan jag plötsligt skriva. Fingrarna löper längs tangentbordet, jag känner hur inspirationen riktigt flödar och allt jag skriver blir fint. Eller fult. Det spelar ingen roll, men jag kan skriva nånting som inte blir skit. Men jag vill inte, jag får inte, jag ska inte. Tänka på dig.
1 Kommentarer
Lisa:

det är när allt känns som mest som det är lättast att skriva.. iaf för mig. och lyckas man skriva nåt bra så kan jag tycka att allt det jobbiga som känns gör det lite mer värt det, trots allt.

2011-06-19 | 13:51:23
URL: http://lully.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: