2011-06-19 | 21:22:35

nej jag har inte mycket till liv, men hej här är en lista

Namn: Felicia
Piercingar: Hål i öronen
Tatueringar: Två stycken på g i höst! Längtar!
Längd: Mäter knappt 1,60 över havet…
Skostorlek: 37
Hårfärg: Blond
Fräknar: Önskar jag hade några
Motto: Vill leva efter ”man lever bara en gång”. Gör inte det dock…
Kär? Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans? Just nu vill jag leva på resande fot



Tycker du att du är attraktiv? Har bättre och sämre dagar, men försöker intala mig att jag inte ser så dum ut!
Vilket schampo använder du? Byter varje dag
Vad är du rädd för? Att bli gammal, hajar och att leva ensam
Gillar du att tvätta? Nej kan jag inte påstå
Gillar du berg- och dalbanor? Älskar!

 



Senaste…
Filmen du hyrde?
Oj, tittar aldrig på film längre
Filmen du köpte? Köpte en serie ”Walking Dead”
Låten du hörde: Resten av ditt liv, Timbuktu
Låten du laddade ner? Laddade ner en bunt
Personen du ringde? Saida igår
Personen som ringde dig? Mormor
TV-program du såg? How I Met Your Mother
Person du tänkte på? Vill ni inte veta…

 



Favorit…
Låt:
Hmm Genom eld (Oskar Linnros) Mitt hjärta blöder (Veronica Maggio)..typ
Sak att göra: Umgås med mina vänner, dansa tills jag inte kan stå, ha fina ögonblick när man dansar och skriker med till låtar och alla bara är sjukt lyckliga är det bästa som finns…
Sport:
Dryck: Cola…zero eller light
Kläder: Jeansshorts
Film: Har ingen favorit
Bil:
Serie: How I met Your Mother, Family Guy, Jersey Shore

 



Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
Ja för mycket. Och det har aldrig varit värt det.
Gråtit över en flicka? Ja gråtit över vänner…
Ljugit för någon? Ja, tyvärr.
Varit i slagsmål? Nej haha jag kan inte slåss
Blivit arresterad? Det har inte hänt.
Träffat någon från internet IRL? Ja, jag chattade en del med en tjej som hette Maya tror jag, bestämde att vi skulle ses och åkte till Hallunda. Åt glass, lekte häst och åt harbio-nappar. Gick i femman tror jag.

Snodd ifrån Flora

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: