2011-06-12 | 22:30:42

22.30

Haft en grym helg men till slut straffar det sig. Är helt sjukt seg, förstörd, mörbultad, har tappat rösten, fått skavsår, smutsiga ben och förstörda skor. Men det var det så värt. Var på Sommar i fredags med Lisa och Sophie (träffade även på säret där) och hade det galet kul. Igår blev det Bonden med gamla klassisar och sedan drog jag och Josse till Gaudi. Gauulet. Hon sov hos mig, sedan flummade vi runt, lagade mat och var stört trötta hela dagen. Men på nåt sätt var det ändå askul haha. Funderar på att gå och lägga mig och sova nu faktiskt...hela kroppen värker. Imorgon blir det hard work work, sen får jag lite sällskap i lägenheten efter jobbet. Höhö.

Måste verkligen sluta med dessa otroligt tråkiga och ovärda inlägg. En vacker dag. Då jäklar.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: