2011-07-10 | 23:51:15

ursäkta svordomarna

Jobb imorgon igen. Måndag till fredag. Förstår redan nu att jag inte är en sådan människa som kan jobba nio till fem måndag till fredag. Klarar inte sådana rutiner...haha. Hursomhelst, ska klistra på det där leendet, låtsas som att jag är oberörd och precis lika glad när gamla kvinnor och gubbar blir arga på mig, skriker, beter sig som treåringar och kastar pengar på en. Jag ska svara glatt mot mina arbetsledare när dom aldrig ger mig ett leende eller svarar drygt som vanligt. Jaja, lika glad ska jag vara för det. Tre veckor kvar, fanemig nu ska jag klara detta. Jag kanske gråter mig till söms om nätterna av den förbannade ångesten men nu jäklar, jag ska kämpa. FML.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: