2011-07-07 | 22:38:59

See I'm a young soul in this very strange world

Sjukanmälde mig från jobbet imorgon. Jag vet, det är inte bra. Men jag känner mig totalt utmattad, orklös, trött på allt... Det är inte att jobba i sig som är problemet, det är arbetsplatsen och all skit man får ta emot. Mitt psyke är inte tillräckligt starkt för att klara av det just nu. Hatar det verkligen. Har bara tillräckligt med energi för att klara det ett litet tag till. Jag vill jobba, har sett fram emot det så länge, men detta var helt fel för mig...

Sitter i soffan och kollar på film nu. Ska hoppa i myskläder och sova om ett tag. Imorgon blir det chilldag och barnvaktning på kvällen, ska säga adjö till barnen (blir sista gången jag barnvaktar). Sedan ska jag spendera helgen i Nacka hos mamma. Ska bli skönt att komma bort från stan haha. Hoppas det börjar en skräckis nu.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: