2011-07-13 | 23:42:31

man down


via ilovewildfox

Jobbade till 16 idag och åkte sedan till Ikea med pappa. Hittade en massa fint, bl.a en matta (har aldrig haft en matta förut kom jag på haha..), överkast, påslakan, ljusslinga och grejer till badrummet. Mitt rum är redan mycket hemtrevligare! Nu fattas bara någon tavla och fler foton på väggen (och en rejäl storstädning) sedan är jag nöjd.

Imorgon är en stor dag. Ska göra något läskigt. Något jag aldrig gjort förut. Fan vilken ångest jag har. Men om två veckor spelar morgondagen ingen som helst roll. DU KAN KLARA DET FELICIA! Hehhee ja.

Jäklar vad jag verkligen måste färga håret. Äckligaste utväxten. Ska bort den 25e.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: