2011-01-06 | 23:09:28

det är alltid likadant, samma gamla visa

Igår var det onsdag och jag och ett gäng tjejer drog ut. Kvällen blev inte som planerad och slutade på en bar på Söder tillsammans med Angelica, Lisa, Christian och hans kompisar. Blev lite sms som aldrig borde skickats, en kul stund på donkens toa och en måltid på MAX (är ett inbitet donkenfan och skulle aldrig acceptera att äta där annars...). Jag tyker ändå att det var en väldigt rolig kväll! Jag och Lisa somnade runt klockan sju imorse efter att ha snackat av oss i tre timmar haha.

Var hos mormor och morfar och firade jul i efterskott (utan julmat tack och lov) och hängde där i några timmar (sov i soffan..). Nu ska jag ta och sova tror jag minsann.. vart inte mycket sömn idag haha. Och imorgon blir det shopping och träning med Emelie och Jenna, mina favoriter hööhöö.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: