2011-01-10 | 20:30:06

LISTA

Har säkert svarat på den här miljontals gånger förut men jag är uttråkad och vill inte tänka på skolan, det är min ursäkt.

Tycker du om någon just nu? Nej det gör jag inte. Har fått för mig att jag gör det, men när jag tänker efter så är svaret nej.
Jag samlar på? Ingenting tror jag?
Gröna eller röda äpplen? Röda! Eller rödgula
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jag brukar till en början hålla det för mig själv eller dampa loss här i bloggen. Men är väldigt dålig på att dölja när jag mår dåligt, så då berättar jag för mina vänner och syster.
Vilken tid gick du upp idag? 08.30
Har du sovit i din egna säng inatt? Japp
Har du sovit ensam inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Nej
Hur svarar du i telefon? ”Hallåå?” brukar det nog låta.
Vad ska du göra ikväll? Sova.
Vad ska du göra imorgon? Gå till skolan. Gymma.

 


Var vill du bo när du blir stor? Ingen aning faktiskt. Vill nog växla mellan Stockholm-Göteborg och utomlands.
Vad vill du bli när du blir stor? Något jag trivs med!
Är det okej att gråta? Ja, det är väldigt okej. Jag gråter dock alldeles för mycket, övar mig på att sluta med det. Men tårar är bland det vackraste och ärligaste som finns, tycker jag.





Vilken årstid tycker du bäst om? Alla årstider har sin charm. Men det härligaste är ändå när snön smälter, vägarna blir grusiga, blommorna blommar, man börjar klä sig barbent och sommarn står på glänt…
Skulle du göra om du vann en miljon? Resa, volontärarbeta, spara.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej.
Har du piercing?
Nej, bara hål i öronen. Hade i naveln förut men tålde inte den så den fick försvinna.
Har du tatuering? Nej. Men snart kanske…
Vill du gifta dig? Ja, nån gång i livet.
Vill du ha barn? Hatar barn just nu haha men när jag är i 30-årsåldern och har gjort lite karriär och har en bra ekonomi, så ja då vill jag ha.
Solar du ofta? Solar solarium några gånger om året…
Är du bra på att laga mat? Brukar säga att jag är dålig, men de få gånger jag lagar mat är jag bättre än någon kunnat föreställa sig.
Gillar du att dansa? Jadå, hellre än bra dårå…
Hur vig är du? Stel som en pinne.

 



Vilken är din favoritglass? Sandwich, för alltid.
Tror du på ett liv efter döden? Nej, vill helst inte tänka på döden, men just nu tror jag att man bara dör.  Någonting lever vidare, men inte i mänsklig form…
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvälls/nattmänniska.



Vilken ögonfärg har du? Blågröna, de skiftar färg.
Vilka hårfärger har du haft? Blont och brunt.
Är du beroende av något? Cola light och facebook.
Senaste låten du hörde? Tinie Tempah - Invincible. Nej nu byttes det till Aloe Blacc - I need a dollar
Brukar du bädda sängen? Om jag får besök, annars inte..
Vad var det senaste du sa? Det vet jag inte
Saknar du någon nu? Ja.
Har du varit i en annan stad i år? Nej.

 



alla bilder är från weheartit
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: