2011-01-02 | 18:48:23

läget

Hej bloggen. Nyår spenderades som sagt hos Yrsa med massa god mat och trevligt folk. Jag, Carro, Joel och Johannes plus Carros två msn-kompisar hon hittade i tunnelbanan drog vidare ut i Nacka till Angelica. Fullt med folk, lite galet men det var jättekul. Grattis än en gång angelica ;)
Vid tre drog vi hem till Carro, bussresan var inte den enklaste haha men det gick ju efter många försök och lång väntan. Ramlade några gånger i snön också men det var ju bara härligt haha. Hos Carro hamnade vi fyra på köksgolvet käkandes sill (Joel), pepparkaksdeg (jag) och köttbullar (Johannes) haha. Sedan upptäckte vi hur otroligt mysig och skön Carros vardagsrumsmatta var och hamnade där istället. Låg och snackade ett bra antal timmar... Hamnade i sängen runt halv nio och vaknade igen tre timmar senare. Falukorv och makaroner blev bakismaten. Vandrade hem till mig vid klockan fyra på eftermiddagen.
Nyår är ju alltid överskattat, tycker man kan fira livet när som helst, men detta var helt okej faktiskt.

Idag mår jag förjävligt men det är en helt annan historia. Adjö.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: