2011-01-07 | 18:37:56

förhoppningar

Säger som Lisa: inga löften, bara önskningar och sanningar. Och förhoppningar.

År 2011 ska jag

Ta studenten
Få så bra betyg som möjligt
Ta körkort
Få långt hår
Träna regelbundet
Uppskatta min familj och sluta vara elak mot dem
Bli kär. Kanske.
Lära mig något nytt
Ta vara på varje dag
Uppskatta mina vänner mer
Tatuera mig
Sluta kalla människor fula, groteska eller monster (det här är något jag gör, inte framför dem men om dem. jag vet det är jättehemskt, man borde inte göra så... det är det första jag ska sluta med. haha)
Göra mer spontana saker


3 Kommentarer
ickesärbarn:

mmmmm.... sluta kalla dina vänner för sär är ju också en tanke(!!!)

2011-01-07 | 23:14:29
Felicia:

SÄRbarn: kommer jag aldrig sluta med hahahahaha, du är mitt sär och så är det bara! ;D

2011-01-07 | 23:31:01
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/
Lisa:

Bra lista Felsis!!

2011-01-08 | 10:24:37
URL: http://honung.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: