2011-01-26 | 19:17:19

den gula, feta pärmen

Det här är så typisk fast ändå så otypiskt. Jag kom hem från skolan efter fyra och hann vara hemma i fem minuter. Sedan tänkte jag att jag skulle plugga spanska. Börjar leta efter min stora, feta, gula pärm. Vart tusan är den? Ingenstans! Sjunker ihop på golvet och kastar i mig all choklad jag hittar i panik. Det enda som finns att göra är att åka tillbaka till skolan, vilket tar 40 minuter. Och självklart är skolan inte öpppen, börjar banka lite på dörrarna.. ingen där. Hittar som tur är en dörr vid sidan av som jag smyger in genom och gömmer mig för övervakningskamerorna haha. Så jobbigt, jag är verkligen inte den som glömmer saker... och hur kan man glömma en stor gul pärm? Mina tankar måste varit någon helt annanstans. Nu ska jag fortsätta plugga spanska!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: