2011-02-25 | 14:40:35

you know you had fun when you can´t tell your parents what you did

Hej och hå. Nyss hemkommen från ännu en ovärd skoldag. När jag precis kommit till skolan och tagit av mig jackan, dragit fram datan ur väskan, vänder mig om och ser Matilda stå med sin data i famnen och en svart kavaj precis som jag hade på mig idag haha. Kändes fett business. Hursomhelst, ovärd skoldag. Nu sitter jag hemma, ska bre en korvmacka innan jag hoppar in i duschen och börjar fixa mig inför ikväll! Frida fyller snart 19 och det ska firas, så det blir utgång ikväll! Har inte hittat nåt snyggt att ha på mig men får gräva fram nåt... men först - korvmacka!

vänta... JAG HAR SPORTLOV!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: