2011-02-11 | 09:56:09

tumblr

Nu när jag ändå inte har något bättre för mig än att glo vid datan, kan jag ju passa på att dela med mig av min tumblr. Bland det bästa jag vet är att sitta och samla på fina bilder, har en mapp med hundratals bilder som ger mig inspiration och bara är fina att glo på. Därför har jag då min tumblr som ni hittar här, där bilderna åtminstone kommer till användning. Spana gärna in den. Tjingeling.

Nu har eventuellt bussarna börjat gå.. ska börja göra mig iordning lite smått kanske..
Glöm det, jag stannar hemma idag. Tigger skjuts i eftermiddag så att jag kan hämta lite plugg och lämna loggboken.

2 Kommentarer
Lisa:

Fin tumblr! Fan vad nördig jag är som kommenterar typ varje inlägg på din blogg. Men på tal om ny blogg som du snackade om förut - om du skulle få för dig att göra en ny så måste du snacka med mig först, för jag har massa bra felsonbloggnamnsförslag! Dock har jag inga lisabloggnamnförslag till mig själv när jag behöver det, fail.

2011-02-11 | 10:55:56
Felicia:

Lisa: Tack!! Hahaha men jag gillar det! :D det är kul att nån vill kommentera! Jaaa jag vill ha alla förslag du har! :D haha jag ska försöka komma på nåt riktigtbra lisonbloggnamn.. :)

2011-02-11 | 11:30:29
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: