2011-02-13 | 16:54:25

söndag

Snart är det dags! Har inte packat klart ännu... kläderna ligger mest utspridda på golvet..men men, alltid ute i sista sekund haha.
Inatt drömde jag att jag stod i centrum, lade ifrån mig plånboken på en bänk och vände mig om en sekund, sedan var min plånbok borta. Med eu-kortet och alla pengar och allt... tror jag undermedvetet är rädd att bli av med plånboken igen! Men det ska inte hända igen haha. Idag har jag hunnit med att träna och sola (blev helt röd i ansiktet, inte bra..) Nu ska jag hoppa in i duschen, käka en stor middag och sedan packa (på riktigt).

Tänkte förprogrammera lite inlägg...men vet inte o jag orkar längre..
1 Kommentarer
Lisa:

men skämtaru eller, blev av med plånkan i torsdags

2011-02-14 | 17:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: