2011-02-08 | 20:31:27

lite hjälp?



Om några dagar befinner jag mig på ett tåg mot Berlin. Därför behöver jag lite hjälp. Jag är som bekant urusel på att packa och packar antingen alltid alldeles för mycket eller på tok för lite. Vet någon vart man kan hitta en svart skinnryggsäck (liknande de som fanns på gina tricot i höstas) som inte är svindyr? Skulle nämligen vara skönt att kånka omkring på en sådan istället för en axelväska i flera dagar... och sköna skor att gå mycket i, vart hittar man sådana? Haha. Litar inte på att mina converse kan hålla värmen och motstå det eventuella slasket... För övrigt, hur tusan tänker man när man packar bra?
1 Kommentarer
Lisa:

det där med ryggsäck och skor har jag inte så bra koll på... men jag har hört att när man har packat färdigt (eller tror att man har gjort det) så ska man ta bort hälften. låter rätt sjukt. men ändå vettigt, för jag packar ofta för mycket.

2011-02-08 | 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: