2011-03-01 | 00:33:20

1 mars

Såhär glad blev jag när jag skulle gå på bio. Typ.
Var på bio med syster nu på kvällen och såg 127 timmar. Vart ganska besviken, tycker att trailern knäcker sönder filmen haha. Men den var helt okej.

Imorgon ska vi tydligen överraska Frida på hennes födelsedag med lite fika (nej hon läser nog inte min blogg...I hope) men ska försöka hinna shoppa lite innan...hmm eller efter. Och så blir det lappning igen. Fick ännu ett område idag. Blä. Men jag kan inte säga nej till 600 spänn extra.

Jag kan förreste inte fatta att det redan är mars. Jag vet, jag säger såhär varje månad, men ändå mars! Om tre månader har jag tagit studenten! Galet. På tal om studenten hämtade jag ut min hoodie och mjukisar med studenttrycket, nu känns det plötsligt väldigt nära.

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: