2011-08-07 | 21:27:37

bergsbestigning

Det blev en liten utgång igår med tjejerna från gamla klassen. Vi satt på Bondens, drack lite drinkar och vin och röjde på det lilla dansgolvet. Bondens är mys. Jag avslutade kvällen/började denna dag med att traska genom Hammarby sjöstad och upp på Hammarby backens topp (fråga mig inte hur jag lyckades). Mitt härliga sällskap övertygade mig om att när jag väl var på toppen skulle den jobbiga vägen dit vara tvär-värd. Och det var den. Blickade ut över hela Stockholm och nattens ljus, ända tills solen gick upp och himlen blev alldeles rosa. Fy vad mäktigt och fint det var. Skulle tagit en bild men det hade jag inte en tanke på. När vi frysit arslena av oss traskade vi vidare mot värmen och ett duntäcke. Somnade gott i en varm famn. Värd kväll.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: