2011-08-31 | 18:59:52

31

Det var välkomstdag på Stockholms Universitet idag så var där ute och kikade. Mitt institut håller ju till på Sveaplan tyvärr så får inte gå där ute... Blev sjukt taggad på att plugga när jag var där ute... så som det ser ut just nu kommer jag att börja söka jobb i helgen samtidigt som jag pluggar, och förhoppningsvis få ett jobb så att jag kan hoppa av. Så får jag börja plugga i vår istället på su! Nånting annat, kanske en kurs bara. Har även lyckats få eftermiddagsschema nu så är inte så nöjd med det heller...allt bara går fel för mig just nu. Men men det löser sig väl det med. Vill typ spola fram ett halvår taack.

Ska ut och springa strax. Börjar få rutin på detta!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: