2011-08-23 | 23:46:10

23

Var i Vårgberg i förmiddags med mamma och gick på en stor loppis. Hittade dock ingenting. Sedan käkade vi lunch på Wayne´s innan jag drog hem och städade. Fick ett pedantryck, kände mig smutsig, allt kändes smutsig. Bokade tvätttid, tvättade sängkläder, handdukar, kläder..allt haha. Under tiden maskinerna gick tog jag mig ett bad och skrubbade varenda millimeter av kroppen. Shit, hoppas inte detta är början på nån sorts renlighetsmani...vore hemskt.

Borde masa mig mot sängen, ska upp tidigt(!!) imorgon. Ska försöka hinna med att åka till min nya skola, kan ju vara bra att veta hur man tar sig dit...inhandla kalender, pärmar, block och sådant där. Shiet det närmar sig nu... Ska även ut och springa med B, whoopwhop! Nu ska jag spela lite Paradise Island på phonien tills jag somnar...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: