2011-04-16 | 15:42:01

we just wanna make the world dance



Var ju i Kungens Kurva med papi idag och hängde på Ikea i några timmar. Soffan är beställd, toaletttillbehören kompletta och smågrejer fixade. En dvd köpte vi också. Sprang in på H&M och kollade runt lite, kom ut med ljusrosa/beigea shorts, bikiniöverdel (likadan till syster också haha), rumpisdelen fanns inte i min storlek men får spana efter den.. och lite färgglada armband, och en vanlig t-shirt. Materiell lycka för en stund. Sedan åkte vi förbi lägenheten, dumpade grejorna där och sen la jag mig här hemma på altanen och solade...i bikini haha.

Nu ska jag strax ut på promenad med Freya, sen blir det hem och göra sig i ordning, för sen kommer Lisa hit på lite förkrök och sen åker vi till Yrsa på födelsedagsfirande! Blir nog fint!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: