2011-04-10 | 22:19:00

hej hej

Nu när jag för en stund "fått livet tillbaka" efter några helvetesmånader av stenhårt pluggande tänkte jag ta tag i livet igen. Har inte tränat på tre veckor så det är prio ett, gymmet på tisdag och en joggingtur imorgonbitti! Jag har bokat tid hos frisören och ska få mitt hår att bli blondare och fräschare! Det ser jag fram emot. Jag ska även börja äta frukost igen. De senaste veckorna har jag blivit äcklad av allt vad frukost heter, men ska försöka hitta något gott så att jag kan börja igen. Ska även tänka på vad jag stoppar i mig, när jag pluggar och är stressad stoppar jag i mig skit och dricker litervis med cola, men det ska det bli ändring på. Hej nya livet hehe
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: