2011-04-03 | 19:35:19

I'm on the needle, I know it's lethal


via oraclefox. orange nagellack är snyggt!


Vet att jag sa "tillbaka den 8e april", men har jag nånsin hållit något jag lovat mig själv? Nej precis. Vad har hänt sen sist? Massa plugg, Olivia hade skiva i torsdags, kom bakis till skolan och redovisade mitt projekt som är KLAAART, firade med bio med tre fina människor, skrivit högskoleprov och nu lägger jag ner hela min själ och mitt liv på projektrapporten. Det var väl det. Lever gör man.
Annars? Stark ånger, beslutsångest, frustration, stress... det som snurrar i min skalle. Nej, nu ska jag jobba lite till på rapporten, måste vara klar innan torsdags så jag kan njuta av Lisas skiva på torsdag! Taggg
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: